Övladı məktəbə yeni gedən və uyğunlaşma problemi yaşayan ailələr, diqqət!
Yeni dərs ilinin başlamasına az vaxt qalmış, bu il məktəblə ilk dəfə tanış olacaq balacalar böyük həyəcan yaşayırlar. Valideynlərin, eləcə də uşaqların qarışıq hissləri var. Mütəxəssislər, məktəb sindromunun uşaqdan deyil, ailələrdən qaynaqlandığını vurğulayır və bu sindromu 12 addımda aşmaq olar. Mütəxəssis Klinik Psixoloq Leyla Arslan, uşağın ilk dəfə evdən kənar bir sosial müəssisəyə gedəcəyi bu dövrdə valideynlərin tez -tez narahatlıq keçirdiklərini və bunun normal olduğunu söylədi.
Bir çox şagird məktəblə yeni tanış olub. Bəzi valideynlər bundan dolayı həyəcan keçirirlər.
Məktəb sindromunun uşağın deyil, ailələrin səbəb olduğunu ifadə edən Mütəxəssis Psixoloq Leyla Arslan, “Ailənin uşağın məktəbdə zərər görəcəyindən və ya itiriləcəyindən qorxduğu təqdirdə uşaq bu hissləri alır və narahatlıq keçirir. Uşaqda belə bir narahatlıq yaranarsa, valideynlərini məktəb qapısında gözləməyə məcbur edər. Bu, uşağın müəllimi və dostları ilə qurmalı olduğu emosional əlaqəni gecikdirir. Bu vəziyyət digər şagirdlərə mənfi təsir edir "dedi.
Mütəxəssisin sözlərinə görə, uşaqlar bu dönəmə bəzi gözlənilən və gözlənilməyən reaksiyalar göstərirlər. Əgər azyaşlı anasından ayrıla bilmirsə, qaydalara əməl etmirsə, davranış problemləri varsa, 2-3 ay ərzində bu problemlər həllini tapmırsa, psixoloqa müraciət etmək lazımdır.
"Məktəbə ilk addım prosesini asanlaşdırmaq üçün valideynlər xüsusən özlərindən əmin olmalı, dəqiq, tutarlı davranmalı, mütəxəssislərə güvənməlidirlər".
Bəzn valideynlər uşaqları məktəbə apararkən və ya gətirərkən onların qəribə rəftarına məruz qalırlar. Uşaqların məktəbdən imtina etmələrinə bəzən baş və mədə ağrısı kimi fiziki problemlər zəmin yaradır. Buna görə övladınızı əvvəlcədən məktəb ab-havasıyla tanış edin.
Uşağın ağlında qeyri-müəyyənlik nə qədər az olsa, ilk günlər o qədər rahat keçəcək. Ona bir çox şey öyrənəcəyini, dostlarıyla yeni fəaliyyətlərə baş vuracağını söyləyin.
Məktəbə ilk gün valideynlərilə gedən uşaqlar özlərini daha inamlı hiss edirlər. Valideynlər buna diqqət etməlidirlər. Dərsdən sonra ailəlikcə nahar etmək, gəzmək və ilk dərs günüylə bağlı danışmaq uşağı rahatlaşdırır.
Məktəbə getmək zehni, fiziki, duyğusal və sosial hazırlıq tələb edir. Məktəbə hazır olub-olmamağı müəyyən edən testlər mövcuddur. Bəzi metodların köməyilə bu prosesi asanlaşdırmaq olar.
Valideynlərə məktəb sindromunu aradan qaldırmaq üçün 12 məsləhət
1. Evə ən yaxın məktəbə üstünlük verilməlidir.
2. Uşağı götürməzdən əvvəl məktəb və müəllimlə tanış olun və məlumatlandırın.
3. Uşağı məktəbə apararkən orada nə olacağı ilə bağlı çox açıqlama verilməməlidir. Bu, uşağın narahatlıq səviyyəsini artırır. Bir sözlə, "müəllimin və dostların olacaq" deyilməlidir.
4. "Yenə səni götürməyə gələcəyik, səni heç bir yerdə və ya məktəbdə tərk etməyəcəyik" kimi ifadələr vaxt "edilməlidir.
5. "Sinifdə otura bilmərik, məktəb qaydalarına uyğun deyil" deyilməlidir.
6. Sakit görünməlisiniz. Uşağa da müsbət təsir edir.
7. İlk günlərdə məktəbdən bir az uzaqlaşmalı və "bu gün üçün budur" deməli və bu tədricən artırılmalıdır.
8. Məktəbə getmirsə, evdə qalma seçimi ona təklif edilməməlidir.
9. Qardaşı doğulacaqsa, doğuşdan 6 ay əvvəl məktəbə alışmalıdır. Beləliklə, qardaşının anasını alacağı təhlükəsini yaşamır.
10. Mümkünsə, bir gün ana və bir gün ata uşağı növbə ilə götürməlidir.
11. Uşaqların məktəbə getmək istəməməsinin əsas səbəbi araşdırılmalıdır. Bunlar; dostları ilə problem yaşamaq, paltarına, müəlliminin davranışına, yeməyi sevməməyə, yatmaq istəməməyə və s. ola bilər.
12. Məktəb sindromu olan uşaqlar hisslərindən danışmalı, inandırmağa çalışmalı və lazım gələrsə bir mütəxəssisdən kömək istəməlidir.